torsdag 14 mars 2013

Passa på.

Jaså :) bloggning igen. Blir så eftersom jag sitter hemma hos finast. Men han är inte hemma just nu! Så då kan jag ju lika gärna blogga lite medans jag väntar på att han skall komma hem. Han är iväg en sväng med sin mamma och handlar. Tänk om man haft en sån bra relation med sin egen mamma! Jag verkligen gillar J.s mamma! Man blir lite avundsjuk när man ser hur bra vissa har det och man själv önskar att det vore så. Nu tänker inte jag sitta och kasta skit på någon! För jag menar inte att min mamma är en dålig mamma på något vis. Men jag menar bara att jag önskar att man hade haft det som vissa andra. Nej men skit samma! Det blir för mycket negativt om man skriver om såna här saker. Det är väl något jag kanske måste lära mig. Därför är jag inte den öppnaste i min blogg. Visst jag skriver en hel del om saker och ting. Men vissa saker vet jag att man inte skall skriva om. BÄST så. Lyssnar på älskade ITALOBROTHERS :) Känner mig inte jätte peppad att blogga eftersom jag typ inte vet vad jag skall skriva om. Allt jag skriver om nu för tiden är ändå bara hur bra mitt liv blivit och hur mycket jag älskar J! Och det vet ni ju redan. Så känns lagom lönt att skriva det. Men å andra sidan skriver jag många av mina inlägg just till J! Eftersom det kommer från HJÄRTAT! Det känns fortfarande så konstigt att det blev så här. Det kändes så rätt så snabbt. Jag visste när jag såg på dig den natten och snackade med dig att DIG VILLE JAG HA!! Och det kändes bara mer och mer för varje sekund som gick. Men visste inte hur jag skulle hantera situationen.Jag visste att jag fick bestämma mig snabbt. Eftersom jag hade sagt att jag började bli kär i dig. Och det kändes mer och mer. Valet var givet. Trots att jag kände allra första gången jag var här hemma hos dig att vi har inget gemensamt alls. Vi kommer ha jätte trist. Trots det ville jag ändå träffa dig både en och tre gånger till. Men efter den första gången och lite sms där allt uppdagades så tyckte jag att allt förändrades. Vi kom mer nära varandra och började se att de fanns en del likheter! Men ju mer vi sen har umgåtts har jag insett att det var så mycket mer än bara det! Vi har massor gemensamt. Och vi har skit kul tillsammans. Verkligen.. Jag älskar den du gör mig till. Att du får mig att vilja göra saker som jag inte velat göra innan bara för att. Du påverkar mej helt åt rätt håll. Och gör mig till en människa jag kan stå ut med att vara! Skulle det ta slut imorgon har jag i alla fall blivit någon jag hellre är en den jag var i 7-8 år! Jag har bara inte kunnat vara så. Jag har inte haft så jävla kul. Jag trodde kanske att jag hade det! Men nu har jag verkligen kul. Och jag skrattar nästan varje dag. Vilket jag inte gjort så mycket senaste åren. Har mest varit sur och ganska ytlig av mig med. Känns hemskt när man tänker på att man låst sig själv så totalt. Jag har inte mått så bra. Och jag har nöjt mig med att ha det så. Och detta är inte någons fel utom mig själv. Men sen är det ju delvis situtationen jag var i som påverkat. Det kan man aldrig förneka.! Men jag kunde fortsatt i en relation där jag inte var lycklig och gå ner mig ännu mera. Istället för inse att jag saknade kärlek, passion och närhet. För är det något J är bra på så är det att ge KÄRLEK. Det är verkligen passionerad KÄRLEK. Något jag aldrig trodde jag skulle få uppleva. Jag älskar allt med dig. Du är bara så jävla bra. Men visst han har sina negativa sidor han med. Men jag kan inte sätta fingert på vad det är jag inte gillar. Så alltså är det inte ett problem :D Men nu sitter jag bara och babblar massa onödigt så nu får det räcka!! Detta inlägget måste tänka för minst en vecka nu..För övrigt vill jag se EN IDIOT PÅ RESA, Sofias änglar och äta mat samt mysa med mitt hjärta. :D Ha de bra alla.

/ M A L I N


























Inga kommentarer: