lördag 2 mars 2013

Illamående



Så jävla illamående hela tiden! Börjar fan nästan tro att det är något allvarligt fel på mig eller något! Men jag misstänker väl ändå att det är all stress som gör att jag mår så här. Har mått så här sen brytningen typ!! Det är väl svårt att hantera vissa saker. Livet är så jävla delat just nu.

Ibland kan man känna en smula att man vill att jorden skall stanna så man kan gå av en liten stund. Jag vill hinna andas och tänka! Jag känner kanske inte att jag hinner det hela tiden!

Även om jag älskar "J" hur mycket som helst och han gör mig lyckligast i världen så kan jag ionte hjälpa att jag ena stunden bara vill sätta mig ner och gråta för jag tycker att allt är så jobbigt.

Ångesten kommer över en! Man känner sig inget värd osv. Och egentligen hatar jag att gnälla. Det finns någon som har det värre än mig där ute.

Jag vet der. Och ändå måste jag! Nej kan inte fokusera nu. Mår så illa. Får se nästa inlägg bli väl efter helgen skulle jag tro.

Pallar inte vilda disskutioner om mitt bloggande!

M a l i n

Inga kommentarer: