lördag 9 mars 2013

Lördag



Livet har blivit lite konstigt sen man separerade. Helgerna blir ju på ett helt annat sätt. :) Varanan helg är jag helt med J och den andra helgen (den helg jag har lilleman) ses vi lite mindre men vi ses så klart så mycket som det bara går. Hade bara tyckt att allt hade varit lättare om vi hade bott tillsammans. Så kunde man alltid haft han vid sin sida. Vill helst kunna vakna brevid min älskade alltid. Denna helgen är det min helg med lilleman så då skall J komma hit. Får se hur det går med lilleman idag eftersom han är  lite kinkig nu när han har varit sjuk. Äntligen är han i alla fall FEBERFRI. Peppar peppar. Det har inte varit lätt. Hoppas han är bra på MÅNDAG så man kan skicka han till dagmamman igen. Han saknar att leka med sina kompisar. Blir inte något långt inlägg detta. Sitter och lyssnar på musik och lilleman leker. Äntligen blir de målat runt mitt fönster med :) Även om det ät LÖRDAG ja. Så är det. Och jag klagar inte. Är nöjd att dem får gjort det nu. Ju fortare ju bättre.

M A L I N

Jag älskar dig J!
Jag vet att jag tjatar om detta i min blogg hela tiden och jag vet att du kommer se detta. För du går in ibland och kollar. Vill att du skall veta att du verkligen betyder över mycket för mig. Jag hoppas att det alltid kommer vara du och jag! Känner en sån verklig passion med dig som jag aldrig tidigare har känt med någon! Vill göra allt med dig i livet. Flytta ihopa, skaffa barn , skaffa hus och gifta mig med dig! Självklart vill jag inte göra alla dem sakerna nu så klart. Men med tiden. Jag trodde inte att det var möjligt att känna så här för någon annan människa. Jag är nästan rädd själv för alla känslor jag känner. Jag trodde inte jag kunde känna igen. Men med dig är det möjligt. Jag har dig att tacka för mycket. Jag ångrar inte att jag tog kontakt med dig. Jag är glad att jag ville vara din vän. Men jag insåg ju väldigt snabbt att jag aldrig ville vara din vän. Inte ens första gången vi snackade riktigt mycket. Jag kände något väldigt snabbt. Även om jag vetat vem du är i många år. Jag är så glad att jag har dig. Älskade fina hjärtat.


Inga kommentarer: