tisdag 12 mars 2013

Det sägs

att man inte vet vad man har fören man förlorar det! Men denna gången vet jag mycket väl vad jag har utan att jag förlorat det! Och jag är så jävla rädd om det! Och det är så klart min älskade pojkvän som jag snackar om! Helvete vad jag älskar den mannen alltså. Jag fattar inte det. Känner ingen begränsning på mina känslor. Jag kan utan tvekan säga att jag inte någonsin känt i närheten av detta. För jag kan inte minnas när jag känt så. Jag trodde jag inbilla mig. Men jag är helt säker nu. Jag skulle aldrig någonsin falla så här hårt. Det har jag lovat mig själv. Men i helvete heller att det höll. Jag är så jävla fast i detta! Och jag vill inte leva utan dig J. Aldrig någonsin! Dem här dagarna jag fått vara utan dig är dem hemskaste dagarna jag har vart med om på länge! Jag har dig men jag kan inte ta på dig! Det känns så fruktansvärt frustrerande. Vet inte hur mitt liv skulle bli utan dig nu. Du jag och lilleman kommer bli en underbar liten familj! Känns så underbart att de klickat mellan dig och lille! Jag ser i dina ögon hur mycket du tycker om honom. Och han tycker om dig lika mycket :) Känns så skönt att se. Fortfarande detta jävla illamående. Det kommer aldrig mågonsin gå över verkar det som. Jag blir en smula knäckt av det! Det påverkar mig jätte mycket! Och nej jag är inte gravid. Så ni behöver inte spekulera i det! Jag är troligen bara jävligt stressad eller något. Men det vet jag inte i heller om det är det som är orsaken. Men som sagt jag är inte gravid i alla fall. För då hade jag inte suttit och skrivit jämnt och ständigt att jag mår illa i min blogg. Eftersom ni är dem sista som skulle få veta en sån sak :) Snäll jag är nu va? Vill att det skall bli efm nu så jag får träffa J! Hoppas bara att hans mående inte försämrats för då blir det ju inget :( Men nu har jag inte tid med detta mera! / M A L I N

Inga kommentarer: