torsdag 14 mars 2013

Lite speciellt

Känns lite så där speciellt när man får nyckel till den man är tillsammans med. Och tanken är att man skall lämna tillbaka den (eftersom jag typ behöver den idag) Och får frågan VARFÖR DET? Nä nä jag behåller den :) Du sätter inte lite press på mig att jag skall ge dig min nyckel med ;P Fast det sjuka är ju att jag skulle gett min älskling nyckel först. För jag är en smart hjärna och låser ute mig själv skit ofta :) Men det får vänta nån vecka till. Sen så kan även han gå in och ut hos mig. Vi bor ju redan mer eller mindre ihopa! Sambos på halvtid kallar jag det :) Vi ses varje dag nästan. Och det känns så jävla bra. Den mannen är bara så jävla fin! Det är nästan läskigt hur lycklig jag är. Oförskämt förälskad. Du är allt för mig J. Men nu skall jag ut en sväng.

Inga kommentarer: