söndag 10 mars 2013

Fundera..



jag tror att jag hatar SÖNDAGAR en smula i alla fall! Sitter alltid och funderar en jävla massa! Hatar det! Men men. Det är sån jag är. Lilleman hade en ganska jobbig natt och vaknade flera ggr. Men han sov iaf till nästan halv nio. Så jag skall inte klaga! Alltid bättre än inget!

Mycket saker är på gång just nu! Det är inte lätt detta! Men man får ta allt som det kommer. Livet är inte lätt. Sitter och lyssnar på ITALOBROTHERS som jag älskar så jävla mycket. Lilleman leker och mellan varven kommer han och gnäller en smula.

Vilken underbar SÖNDAG! Tjo vad livat. Inte direkt. Skall bara ta det lungt. Till i efm. Får se hur det blir. Inte blir man gladare av att det snöar i heller.

För helvete. Nu vill vi ju ha vår. Vill ha långa härliga promenader. Inte frysa ihjäl så fort man går utanför dörren! :) Det är sanslös blåst med.

De har ju fan hållt på i 4.a dagar nu. Det får liksom ge sig någon gång :( Men nu får detta räcka.

M A L I N

Skall slösa några timmar på att se VARUHUSET! Tantvarning på det! :)

Inga kommentarer: