onsdag 20 mars 2013

Bästa livet..

Livet har blivit så jävla bra som det bara kan bli! Kan inte fatta att jag får vara så här lycklig. Och att jag har världens underbaraste pojkvän! Fan vad jag älskar dig underbara man! Vi har vart tillsammans 1,5 månad nu! I början var jag ju rädd hela tiden för att han skulle försvinna. Och visst det är jag ju fortfarande till viss del. För det är helt jävla underbart detta jag har med J! Och man är ju så klart rädd att man skall förlora det när det är så här bra. Man vill ju inte det. Allt funkar så fint mellan oss och det funkar ju även med lilleman. Jag vet att jag skriver varje dag om detta hela tiden. Och jag vet att J läser det. Och jag vet att jag inte behöver skriva det hela tiden för han vet vad jag känner. Men det känns så jävla bra att få skriva det så alla kan se. Jag skulle inte vilja byta ut hur mitt liv är. Jag har de bara så perfekt just nu. Ovanpå allt detta så är jag och exet jätte goda vänner. Så allt funkar så fint så! Vi kan umgås som goda vänner. Kommer bra överens om sonen och så vidare. Allt är bara så bra. Snart bor jag och sonen själv och exet får sin egen lägenhet och jag hoppas att det skall bli bra. Dock kommer inte jag och lilleman bo helt ensamma. Men det får funka tillsvidare (hans farmor bor med oss) .. Sen hoppas jag innerligt att jag och J kommer flytta ihopa ganska snart. Skulle kännas så himla underbart att få dela vardagen helt. Som jag sa till J i morse jag är mer hos dig än vad jag är hemma i min egen lägenhet. Vi bor ju redan ihopa. Deltids sambo som jag kallar det. Han har sin adress hos sig och jag min hos mig. Men vi bor mer eller mindre ihop. Jag är där hela tiden. Vi äter ihopa och sover ihopa osv. Tack fina J för att du finns! Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Jag vet att vi bara varit tillsammans jätte kort tid. Men jag vet att jag vill leva resten av mitt liv med dig. Jag vill bära ditt barn. Jag vill bli gammal med dig. Allt känns så jävla rätt med dig. Men ja nu får jag sluta med detta tramset. ÄLSKAR DIG J!

// M A L I  N .

Inga kommentarer: