lördag 16 mars 2013

Lördag


Och en smula ångest att man sov till 15. Jag hatar verkligen arbetstiderna jag har för nu mera behöver man sova så jävla mycket. I början sov jag sällan så länge. Men hela mitt liv har ändrats sen den dagen jag började jobba där! Man har ju barn nu och det påverkat också sömnen massor. Varanan LÖRDAG får man ju gå upp skit tidigt på morgonen så det är ganska skönt att man kan göra vad man vill den andra LÖRDAGEN! Men nu blir detta ett sånt jävla tråk inlägg där jag inte skriver mycket av värde. Men ja jag vet inte riktigt vad jag skall skriva idag. GRATTIS till finaste lilla "F" som fyller 4:a idag. Sötaste lilla killen. Nej idag känner jag inte alls att jag har lust att blogga. Riktigt trött på allt idag. Känns som en pisse dag typ. Inte ofta man känt så sen man träffade J. Men det är väl det här med att man sov så länge. Vaknade medont i ryggen. Och att vädert inte alls var särskilt roligt.! Jisses. Hej hej ångest eller något! Kunde ju känts en smula bättre! Ínte ens ITALOBROTHERS får mig på något bättre humör idag! Eller är det för att det är fotboll som jag får dämpat humör? Nej jag vet inte vad det är som gör mig så här. Men hade så i natt med. En kort stund kände jag mig på ett jävla humör. Men det släppte igen. Kanske de kommer göra det denna gången med. Vad vet jag. Idag saknar jag faktiskt min son sjukt mycket! Kanske lite IDIOT PÅ RESA kan få mig på bättre humör. Eller inte? Ikv blir det iaf lite SMARTARE ÄN EN FEMTEKLASSARE. En gammal lärares dotter skall vara med så det kan man inte missa ju. Men nu pallar jag inte detta. Haj



//
M A L I N

Inga kommentarer: