fredag 1 mars 2013

Fredag..



Halloj!!

Tyvärr gick inte bvc besöket som jag hade hoppats på. Men det kan finnas en rad förklaringar till detta så än är där inte läge att oroa sig. Men det blir ju snart en ny vägning igen. Kommer inte palla att hålla på så här hela tiden!

Det känns som det är så jävla mycket saker redan som tar upp min tid. Jag orkar bara inte. Jag vill bara att min son skall gå upp i vikt som han skall. Men som alla säger han mår ju bra. Man skall inte oroa sig. Proverna visade ju inget.

Det blir inte bättre bara för att jag vill! Man får hoppas istället. Men det handlar ju mest troligt om avvänjningen av nattvällingen. Det blir ändå 2 flaskor mindre. Det gör en del på sig för vikten ju.

Äter bra gör han ju. Och har gjort ett tag. Men det händer ju även mycket för han just nu. Jag vill bara att vissa saker skall bli klara. Snabbt.

Efter detta skit så blev det lämning hos dagmamman! Hem och drack the. Träffade underbara "F" och hennes söta döttrar! Blev inte så länge. Men ändå. Det är rätt kul när man få veta saker som man redan anade gick runder i denna jävla hålan man bor!!

Än en gång kan jag säga ATT BARA SKIT I MINA VAL ERA JÄVLA IDOTER! NI VET FAN INGET FORTFARANDE!!!!!!! JAG LEVDE I ETT UT DÖTT FÖRHÅLLANDE... DET VAR SLUT REDAN ÄVEN OM VI FORMELLT INTE HADE GJORT DET! DE VAR INGEN KÄÄÄÄRLEK! VILL NI LEVA SÅ LEV NI SÅ!

Men skit i mig och mina val. Jag lever inte era sunkiga skitiga liv! Ha ni trist om ni vill. Vill ni må DÅLIGT gör det! Ni är inte jag och jag är inte er!!!!!! Detta var inget som hände på en dag, en vecka eller månad.

De har varit så i evigheter. Vi valde tillsammans. Det funkade inte. Skall min son på dåligt för att ni inte skall ha något skit att snacka om? Jag vågade att göra något som många inte ens hade vågat att tänka!

Jag vågade träffa någon som ÄLSKAR mig för den jag är. Jag kommer inte att skriva om detta fler gånger i alla fall! Ni tror vad ni vill. Men bara jag vet sanningen. ----------------- END

M A L I N



Inga kommentarer: