tisdag 19 mars 2013

Lycka är

att få ha en så underbar man som jag har! En som älskar en för den man är. Och min älskade J verkar ju göra det! Jag ÄLSKAR i alla fall denna mannen så sjukt jävla mycket. Hela morgonen har jag haft en sån underbar känsla i min mage (trots att jag har en jävla värk i magen idag) Känner mig så jävla lycklig och det pirrar som fan i magen! Helt underbart helt enkelt. Jag kan bara ännu inte fatta att jag haft sån jävla tur. I vanliga fall hade jag aldrig någonsin fallit för denna typen av kille. För jag trodde verkligen att vi vara raka motsatsen till varandra. Men likheterna är fler än motsatserna. Vi har alltid så otrolig jävla kul ihopa. Vill leva med denna man i med och motgångar. Utan dig vore livet en jävla pina. Du har fått mig att ha en annan syn på livet. Att inse att livet är värt så mycket. Älskade underbara J du är mitt allt. Jag hoppas att du alltid kommer vilja vara en del av mitt och lillemans liv. Han avgudar dig något otroligt. Märks att han trivs med dig och har ett enormt förtroende för dig. Jag älskar älskar älskar dig !!! Du får mig att känna så otroligt mycket. Både för dig och livet. Jag känner sånt jag inte kunnat känna på många år! Och det jag känner för/med dig det har jag aldrig någonsin känt tidigare. Jag minns inte någon gång innan jag haft så starka känslor för en annan människa (utom min son) ALLTID VI mitt hjärta.

Skulle ha tvättat idag! Men fick ett sms av hyresvärden att det inte gick pga golvläggning. MEN VA FAN! Men ja jag får väl ev tvätta imorgon istället då eller något. Eller hur man nu gör. Kanske får tvätta även på TORSDAG? Jag gillar inte detta i alla fall. Särskilt inte när korgen är överfull. Jag är inte alls glad nu på den biten! Kanske man inte ens kan tvätta imorgon. Men det får jag ta imorgon isf. Rusk väder är det ute med. Jisses vad pepp man blir liksom. Eller inte. :P

/ M A L I N


Inga kommentarer: