måndag 11 mars 2013

Dåligt humör..



Shit alltså!
Länge sen jag var på så här jävla dåligt humör som jag är på idag. Hela natten har jag varit helt vansing! Skulle fylla i på min lista vilken jävla tid jag hade lagt HV! 30 ggr skulle jag göra det! Jävla slöseri med tid!!!!!! Men men! Allt känns så meningslöst just nu. Min älskling är sjuk. Så vi kommer inte att ses på ett par dagar i heller! Och idag är det bara MÅNDAG. Och kanske vi inte ses fören typ Torsdag! Och det skall man bara orka? Det är så man fan vill lägga sig ner och dö eller något! Men nej det skall jag ju så klart inte göra. Men jag blir helt matt.! Att jag älskade denna mannen det visste jag mycket väl! Men att jag fan inte skulle klara ett par timmar utan han för att sitta och grina sanslöst! Alltså va fan är det med mej alltså? Ja jag är jävligt kär i alla fall! Så här har jag aldrig känt och upplevt innan. Galet alltså!

Skönt att veta att jag är känslomässig i alla fall. För jag har undrar hur länge som helst om det fan är något jävla fel på mig. Fast det är det säkert ändå. Men ja skit samma. Ni får tycka vad ni vill om detta inlägget. Men jag är på ett sju helvetes jävla humör just nu. Skulle kunna krossa datorn på mitten eller något. Kan inte minnas när jag var så här arg senast. Skulle tro det var nån gång under gymnasiet eller nåt.

Jippi eller vad! Hoppas att alla små satar som satt och såg MELLO blev nöjda nu när den lilla JÄVLA SNYGG APAN vann. Jag hejade inte på han eller nån annan och jag tycker inte att han var snygg. Men det är väl därför ni rösta på han? Han text var inte så märkvärdig. Och nej jag såg inte skitet i LÖRDAGS. Vem pallar att höra dem jävla låtarna om och om igen?

SKIT! Nu pallar jag inte skriva mer!

M a l i n



Inga kommentarer: