onsdag 6 mars 2013

Förespråkar..

inte att ses för mycket i början av ett nytt förhållande! Men jag klarar inte att vara utan min älskade J några längre stunder. Vi har setts ganska mycket sen vi blev tillsammans. Där är några dagar som varit undantag! Men det kvittar för ju mer jag träffar honom ju mer vill jag bara vara med honom. Jag bara älskar dig så mycket "J" När han tom säger att han tycker att jag skall bo med honom ett tag nu (medans allt är som det är) så vet jag att detta bara är så rätt. Jag hade inte haft något problem att bli sambo med denna killen! Men självklart är där en del saker som skrämmer mig med. Men jag vet att det skulle funka. Och jag hoppas verkligen att vi snart står där. För jag vill bo med dig. Allt skulle bli lättare. Allt blir så svårt när man bor så här. Kanske man skulle vilat en liten stund. Eftersom jag inte sovit efter jobb idag. Kommer bli kaos i natt annars. Eller så håller jag mig vaken :D Får se. TRÖTT är jag dock :) Men nu har jag inte tid med detta.

K R A M

Inga kommentarer: