måndag 18 februari 2013

Trött




















Efter en helt underbar helg är man helt slut! Fattar inte att jag är så här trött idag! Mår rent utsagt inte alls bra! Och jag saknar min älskade "J" sjukt mycket! Känns som livet blivit till något mycket bättre! 


Den här mannen kom in i mitt liv en MÅNDAG för några veckor. Allt känns bara så bra! Kan inte minnas någon gång i hela mitt liv som allt har känt så här bra och allt känts så mycket enklare.



Du får mig att orka gå upp ur sängen och göra saker.Vilket jag inte haft större ork till på sistone. Allt har känts så jobbigt och tvunget! :)

Nej kanske snart dags och underhålla lilleman! Som så klart är min största orsak till att vakna på morgonen! Men det jag menar med hela detta inlägget är att e är så mycket som varit trist och jobbigt på sistone!

Och att allt blivit bättre nu!!!!  Men just nu hade jag ärligt talat bara velat sova. Så sjukt trött :(

/Malin

Inga kommentarer: