tisdag 5 februari 2013

Alltid något!!


 

Snabb lämning hos dagmamman! Gick riktigt snabbt att gå dit idag. Inte tog det mer än max 20 min i alla fall dit :) Eller om ens det. För var skit snabbt hemma.

Men kanske inte konstig när det kommer värsta jävla hagelskuren i heller. Men för en gångs skull så var lilleman helt tyst fast det var något som kom från skyn :) Haha.

Gårdagen var en bra dag. Hämtade lilleman, träffade J gick en lång promenad. Var lite på solsidan så lilleman kunde leka (helt lycklig var han), sen handlade vi och så lagade jag mat och han lekte så fint ensam och åt bra och efter maten fortsatte han leka lungt och fint. Det hela avslutades med ett bad.

Där satt han också länge och väl och lekte :) Just nu känns det som det mesta är på topp. Fast en del saker kommer som sagt bli annorlunda. Sitter och lyssnar på musik och funderar. Det är väl det jag gör hela tiden just nu!

Kollade igenom sambons låt lista i PS3an och lyckan blev total när jag insåg att där finns några AKON låtar <3 data="" font="">


Imorgon blir det lite film tittandes med J. Blir som sagt GRÖNA MILEN.

Så får lilleman lite ensamtid med sin pappa. Vilket han behöver. Men jag tror att det får räcka för nu vet inte riktigt vad jag skall skriva :) Ha de gutt.

/M a l i n

1 kommentar:

Unknown sa...

Visste inte att du gilla Akon, där ser man!