söndag 17 februari 2013

Söndag


Söndag!

Har varit en intensiv vecka. Dock en bra helg, Bästa någonsin faktiskt! Slutade gilla helger för ex antal år sen. Alla dagar samma sak.!! Livet har kanske blivit till något bättre! Tackvare en underbar man. Min älskade underbara "J"  !!!!!!

Lyssnar på musik som inte gå hem hos vissa! Kan ärligt talat inte fatta varför???
;)
Men en sak är i alla fall säker. Ansiktet ÄGER!! Även om jag och J verkligen inte är överens om detta!! Men jag har bättre koll.

Känns som detta inlägg är typ det mest SERIÖSA jag skrivit sen jag starta denna blogg! Men det skiter jag i!! Gillar ni inte mina inlägg så läs inte!!!

Ny vecka på ingång! Denna veckan som kommer blir stressig. En del som skall hinnas med!!!! Nu skall jag sova NITE! Eller inte :D

Imorgon blir de lite bakande och sånt :) Blir kul för dem man bor med just nu! Även om mitt intresse för dem är ganska svalt!!! Men man kan väl vara lite rar iaf!

Som jag alltid är!!!!!!!!!


M a l l e . .. . ..

Inga kommentarer: