torsdag 21 februari 2013

Omogen?


Barnslig? Kanske jag är en smula omogen icke vuxen larvig. Men jag älskar filmen LINAS KVÄLLSBOK :) Kan se den flera ggr om. Likadant med FRÖKEN SVERIGE, ELINA SOM OM JAG INTE FANNS .. Ja och massa andra såna där. Jag älskar att lyssna på ANSIKTET :) Ja trams och trams.

Man skulle inte kunna tro att jag skall bli 28 år! HAHA :D Det är fan lite roligt alltså. Like i care! Inte ett dugg ärligt talat. Jag är den jag är. Just nu sitter jag och ser just LINAS KVÄLLSBOK. Vilken tur att jag skall behålla boxen och sånt när jag och "Å" flyttar i sär. Jag lyssnar och ser ju självklart på seriösa filmer och sånt med.

Dead by APRIL är ju klart grymt bra, Akon likaså. Ja och massa andra med så klart :) Har bakat bananmuffins och nu borde jag kanske sova en timme. Får väl se helt enkelt. :) Måste dammsuga också. Fast i för sig kan jag göra det när jag hämtat hem lilleman. Sen skall jag i väg till mitt hjärta. Som jag saknar så jag går sönder.

Jag älskar verkligen dig min underbara "J" ..

//

MALIN

Inga kommentarer: