söndag 10 februari 2013

....

Hej och hå!!!

Denna helgen har gjort mej rent matt.! Inget ör som det borde. Och det kommer vissa bli varse med. Allt handlar om mognad! VÄX UPP!!!

Men just nu är mitt liv precis så bra som jag alltid önskat att det skall vara. Hur skönt som helst. Så det känns kanon. Men sen är det alltid vissa saker som kan bli en smula bättre :)

Vaknade med ett ryck i natt klockan var 02.20 och jag trodde jag skulle till jobb och därmed trodde jag fan ta mig att jag hade försovit mig! Fick panik. Tills jag insåg att va fan det är ju SÖNDAG!

Jisses haha. Tur var väl det. För de hade inte varit någon större hit att jobba i natt efter denna veckans kaos med sömn hit och dit. Idag skall jag hem till min underbar "J" och se film.

Nej dags att ge lilleman lunch sen måste jag gå och handla. YAY liksom. Men det blir nog jätte bra. Ha de fint.

Inga kommentarer: