måndag 4 februari 2013

Pissa inte på mej då pissar jag tillbaka!

Halloj :)

Har just nu inte tid med att blogga. Det händer så himla mycket just nu så prioriterar det istället eftersom det ger mig mer. Jag är glad och lycklig och nöjd just nu! Samtidigt som jag är arg ledsen och besviken! Men det reder sig.

Jag reser mig igen!! Det får det att låta illa haha! Men så är det ju inte. Igår blev det ju som sagt SNABBA CASH som jag hade velat se ett tag. Men gud vad jag och "J" blev besvikna.

Det var ju inte nån direkt handling i den filmen. Den var bra men det var lite lamt ärligt talat. Hade förväntat mig så mycket mer. Men den var trevlig ändå faktiskt. På ONSDAG blir det DEN GRÖNA MILEN! Och den är ju hur bra som helst.

Kommer väl bli en hel del filmer under vintern och våren :) Sen i sommar blir det aktivt uteliv med gossen. Får se vad man skall hitta på :) Förändringen är på intågande i alla fall. Var så säker!

/Malin

Inga kommentarer: