måndag 25 februari 2013

Måndag


En fantastisk underbar MÅNDAG! Hela kvällen igår och fram till natten tillbringade jag med min älskade J! Jag mådde så kasst igår. Men så fort jag kom i hans närvaro släppte allt. Jag hade så många tvivel. Jag hade suttit och gråtit mig igenom hela SÖNDAGEN! Till vilken nytta? Ingen alls.! Allt var bättre än någonsin! Jag har verkligen världens underbaraste man och jag älskar honom så jävla mycket. Och han är så jävla fin med min son med.! Idag efter jobb sov jag hos min älskade igen. Och blir likadant imorgon igen. Skönt att få morgonen med min man. Jag gör allt jag kan för att vi skall kunna ses.Vilket in emellan är en smula komplicerat! Men vi har ändå hittat ett bra sätt som funkar just nu. Nej nu skall jag vänta på att lillemans pappa skall komma hem. Så att jag kan gå tillbaka till min älskling.!! Bli äta PIZZA och bada :) ÄLSKAR DIG HJÄRTAT MITT!

/M A L I N ..

Inga kommentarer: