söndag 7 april 2013

Söndag..

Känner typ inget för denna dagen över huvudtaget. Känns mest segt och trist. Är ganska stressad över denna veckan som kommer. Shit vad mycket som skall göras. Skall försöka hinna baka lite. Inte så lätt när jag inte ens vet vad jag skall baka. Har ingen lust att baka. Men eftersom jag vet att det blir de bästa med hembakat så får det nog trots allt bli det! Och lilleman skall ju vara med sin pappa en del också denna veckan som kommer. Så jag kommer få gott om tid att fixa. Måndag till Onsdag. Kommer bli såna veckor sen. Dock kommer jag ha lilleman hela helgen samt måndag ons veckan efter. Annars blir de jätte konstigt alltihop. Men ja de kommer nog bli bra. Han kan ju komma och umgås med han eller hämta han och gå en runda med han eller vad han nu vill :) Det är ju tur att vi kan vara vänner. Inte alla som klarar det. Och det är ju barnet/barnen som blir lidande. Och vi måste ju vara mogna för lillemans skull. :D Och det funkar fint. Men nu skall jag avsluta detta!

Inga kommentarer: