torsdag 11 april 2013

Morgon bloggning!

Har blivit min grej (i alla fall nu när jag är barnfri och inte skall lämna hos dagmamman) Man hinner så mycket då. Men sen lägger jag mig ju ofta efter jag skrivit också. Idag mår jag inte alls bra. Började må fruktansvärt dåligt på jobbet. Sista typ 45 minuterna var hemska. Jag ville bara hem. Mår fortfarande inte alls bra. Känns inget vidare detta. Och det värsta är att jag vet vad problemet är men kan inte påverka det ett ända dugg. Jag hatar det. Blir helt galen på detta nu. Det måste sluta. Inte kul att må så här jävla dåligt. Blir stressad. Skall alldeles snart sova. Mår riktigt illa just nu. Kan knappt koncentra mig just nu. Idag är tanken att jag skall baka lite kanelbullar och kanske nåt mer. Får se. Sen skall grannen komma över på kaffe. Och senare ikv skall jag hem till min älskling. Har blivit att ses mycket nu denna veckan. Känns så skönt. Imorgon kommer min älskade son hem till mig igen. Och så är han med mig ett par dagar. Vi skall fira min födelsedag. Fyller ju TYVÄRR år imorgon. Hade man mått bättre så kanske det kunde känts lite roligare. Men jag har i alla fall allt jag önskar redan. Min egen lägenhet, min underbara fina älskling och min underbara son. Vad mer kan man önska? Fast dock vill jag inte att detta skall vara min egen lägenhet så länge till. Vill att min älskling skall bo med mej och min son. Nej dags och sova. /Malin

Inga kommentarer: