söndag 21 april 2013

...

Jag fattar inte riktigt varför jag hela tiden dras hit igen!! Jag har fortfarande inget jag vill skriva om. Jag kommer inte dela med mig av mitt liv här. Särskilt inte när det finns jävlar där ute som får reda på exakt allt. Trist men men! Jag behöver inte detta mer. Även om jag just nu kanske känner en smula att jag står och faller. Jag hade nog kunnat må lite bättre än vad jag gör!! Trist jag trodde väl inte det skulle bli så just nu! Men ja nu blev det väl det i alla fall. Mitt liv känns en smula stressande. Men jag vet inte om det är för man känner fan aldrig att man är ledig. Kul att jobba 6 nätter i veckan på ett jobb som man inte trivs så där överdrivet bra på? Nej inte direkt men men. Vissa dagar är ju helt klart bättre än andra men ändå. Shit vad jag skrev massa nu då. Kanske skall blogga i alla fall. Kommer väl dyka in ibland då. Men inte varje dag. Det finns inte mer. Har inte den lusten helt enkelt. Men vi får se. Borde förnya en hel del på hela bloggen. Men jag är inte så duktig på det tyvärr. Men lite nya färger samt en annan text. Vi får se om jag kan åstadkomma något bra!!!!!!!!!!! /Malin

Inga kommentarer: