söndag 14 april 2013

Huvudvärk..

Lilleman satte igång i natt. Vägra somna om. Höll säkert på i 1-2 timmar. Gissa om man har ont i skallen? Ja! Hoppas det ger sig om nån timme. För nån alvedon har jag fan inte hemma. Men men. Blev en grymt trevlig dag igår trots att lilleman hade feber och gnällde en hel del. J hjälpte mig en massa med lilleman. Och han var som en riktig pappa. Känns så skönt att se dem två tillsammans. Mina underbara killar som jag älskar mest i hela världen. Jag har verkligen en underbar liten familj. Vad mer kan man begära? Jag har ett underbart liv. Men någon svek mig väldigt hårt igår. Och det kommer jag ha svårt att förlåta. Men skyll dig själv säger jag. I natt kommer äntligen älsklingen tillbaka till jobbet :) Som jag längtat! Hoppas att han vill ses en liten stund efter jobbet. För imorgon har jag inte bråttom hem :) Älskar verkligen min man mest av allt på jorden. tack för att du finns min älskling. Och min son. Ni är bäst. /Malin

Inga kommentarer: