torsdag 4 april 2013

Ledsen


Lite emellan åt kan jag känna lite små sorg över min älskade Issie! Saknar henne enormt vissa stunder. Kanske jag är löjlig tycker en del för det är en katt. Och jag gjorde ju själv valet att göra mig av med henne. Och det fanns klara själ för det! Men det betyder inte att det känns mindre i hjärtat! Jag fattade att det skulle kännas en del så klart. Men ändå. Jag gjorde ett dåligt val i det bra valet det vet jag nu! Men nu kan jag inte ångra det! Och nej det är inte att jag ångrar att hon fick somna. För hon mådde ju inte bra själv av hur det var! Men skit samma! Tror inte jag orkar blogga mer nu faktiskt. Detta blev rena skit inlägget och jag vill bara svära och gråta.

FANS HELVETES SATANS AS JÄVEL skit !!!! Men oj vad mogen jag är! Känns som jag bryr mig en sekund? NIIIIIIX! Tyck vad ni vill! Skiter stort i vilket!

/Malin

Inga kommentarer: