tisdag 9 april 2013

Älskade J!

Älskade underbara finaste J! Jag bara älskar dig så jävla mycket så jag vet fan inte vart jag skall ta vägen. Du är den mest underbara människa! Och jag vet att jag har sagt allt detta till dig redan. Men jag vill bara att alla andra skall veta hur jävla bra du är. Finns ingen annan som är så underbar som du är. Du är fan den snyggaste, sexigaste, roligaste, snällaste, gulligaste, raraste människa jag vet. Jag älskar dig för du är så ärlig, omtänksam och go. För att du är du! Vi har bara varit tillsammans i 2 månader men det känns som det är mycket mycket mer. Och jag kommer ALDRIG någonsin lämna dig. Jag vill alltid leva med dig. Du fick mig att tro på kärleken igen. Du fick mig att känna. Känna känslor. Vilket jag inte kunnat göra på flera år. Du fick mig att förstå hur det skall kännas när man är kär hur det känns när man älskar någon (bort sett från min son som jag självklart älskar av hela mitt hjärta) Med dig vågar jag hoppas att livet skall bli underbart. Du får allt att bli så mycket enklare. Man orkar stiga upp. Man orkar göra saker. Man är så mycket gladare. Dem här 2 månaderna har varit dem bästa i mitt liv. Så bra som jag mår nu har gjort på länge. Kanske aldrig någonsin faktiskt. Du får mig att öppna mig för nya möjligheter. Skapa nya intressen. Inte så negativ till allt som jag tidigare varit. Vi började som vänne.. Som inte alls blev länge. 1 vecka och 1 dag. Sen den 9.e dagen blev vi tillsammans. Första gången vi umgicks som vänner trodde jag aldrig vi skulle ses igen. Men redan då var jag helt över kär i dig. Vilket jag inte borde varit. Men det var jag. Och det gjorde det inte bättre när jag trodde att jag aldrig skulle få träffa dig igen. Vi hade ju inget gemensamt alls. Trodde jag. Och du hade ju sagt det :) Men sen bara det kom fram massa saker. Och nu har vi så jävla kul tillsammans att det inte går att beskriva. Jag älskar att du inte är en sån jävla egoist som vissa män kan vara (ja kvinnor med) Jag älskar dig verkligen av hela mitt hjärta. Jag har alltid haft lättast att få fram mina känslor i text. Även om jag tycker att jag med dig även kan visa det känslomässigt. SKALL VI GIFTA OSS? ;) Jag skriver detta inlägget till dig för att vår 2 månaders dag inte blev riktigt som det var tänkt! Men vi tar oss fram tillsammans. I med och motgång. Jag kommer alltid finnas vid din sida. Du kan ringa mig smsa mig eller bara komma när du vill. Jag finns här alltid för dig. Jag hade önskat alla människor en lika underbar partner som dig. Jag önskar alla mina vänner samma underbara kärlek som vi har och känner för varandra. Men du är min så dig får ingen annan. Tack för att du finns! Puss & Kram /// Din Malin




Inga kommentarer: