tisdag 2 april 2013

Älskade Issie

Nu finns du inte mer min älskade kisse katt. Men det gick inte mer. Du var så otroligt opålitlig. Och vi ville inte du skulle skada lilleman. Du gjorde små utfall mot honom. Och vi vågade inte chansa. Men det är en tuff dag trots det. Älskade ändå den katten. Och jag hade henne ett par år. Jag satt där hela tiden tills hon somnade in. Kändes så hemskt att se henne försvinna framför mina ögon. Men jag ville ta farväl av min älskade katt! Hon kommer alltid finnas i hjärtat. Sen kan man tala om detta fram och tillbaka hur rätt eller fel det är att ta beslutet att avvliva en katt pga detta. För nej man gör inte så med människor. Så då kanske man inte borde göra det mer djur i heller. Men ja jag vet inte vad jag skall säga. Ledsen är jag i alla fall :(

Inga kommentarer: