onsdag 24 april 2013

Imorgon


skall jag få hem min lilla älskling igen..
Saknar han jätte mycket. Min lilla gosse. Skall bli riktigt mysigt. Får väl se vad vi hittar på för skoj. Hoppas på att vädert skall vara ganska bra närmsta veckan så man kan vara ute mycket och leka. Sandlådebus och promenader. Kanske nån glass. Vädert får avgöra. Annars får det bli lite hemma mys. Känns som jag kanske behöver städa lite nu med när jag inte varit hemma på en vecka. Har jävla massa viktiga saker som jag måste ta hand om nu också. Lite viktiga samtal och några viktiga papper som måste fyllas i. Skulle vilja säga att senaste veckan har bestått av FALK filmer mesta dels :) ME LIKE. Men nu får man ju vänta på 12:an herregud. För nej jag vill inte se den på bio. Och nu pallar jag inte blogga mer. /Malin

Inga kommentarer: