onsdag 10 april 2013

Det gick..

ett par dagar då jag inte träffade min underbara MAN! Och dem dagarna var nog bra dagar. Även om jag nästan började klättra på väggarna! Det gav mig tid att tänka på vad jag kände. Inte för att det hade behövts ;) Men ändå. Och det fick mig bara att inse att jag älskade honom ännu mer än vad trodde.! Jag känner hela tiden att jag bara älskar dig mer och mer J! Det är helt galet. För jag vet snart inte vart jag skall ta vägen med alla känslor jag känner. Men jag är bara så glad att jag känner. Och att jag känner mig så levande. Man kan inte ha en underbarare man. Jag älskar älskar älskar dig! Idag imorgon alltid. Du är galet underbar. Galet snygg, sexig och vacker. Jag är så sjukt tacksam att du finns i mitt liv. Jag fattar inte riktigt att du valde mig. Jag trodde att jag var galen när jag blev kär i dig bara sådär. Och trodde aldrig jag skulle få dig. Men det fick jag ju. Jag kan bara inte förstå det. Jag fattar inte hur livet kunde bli så underbart så snabbt. Ena sekunden var jag så ledsen och nere och trodde inte på kärlek. Trodde det skulle kännas tomt och ensamt (fast jag inte var det egentligen) Men en kort stund med dig och jag inser att det inte alls var så. Det kändes bara så underbart. Känns som att alla inlägg i denna bloggen just nu bara är till dig. Kanske för att jag älskar dig så sjukt mycket. Du är bara bäst. Och så är det. Man kanske skall skriva något annat i bloggen med. Men jag vet inte vad riktigt. Skall snart sova. Men idag blir nog en bra dag. En vän kommer. Vi skall väl se lite film. Och sen skall jag ju träffa min älskling. Som jag längtar as mycket efter. :) Ja det blir inte längre än så här. Pallar inte skriva haha.. / Malin

Inga kommentarer: