söndag 4 december 2011

Lchf..

Kommer prova LCHF nu veckan som kommer. Får se om det kan ge mig något. Gillar jag det och trivs med sån kost så kommer jag nog fortsätta ytterligare en vecka. Känns allt sen helt okej kör jag detta fram till julafton och då blir det kanske en del mer fuskande. Men vi får se. Jag funderar även på om jag skall skriva in en del recept här på bloggen. Vi får se. Jag vet inte hur stort intresse det finns hos er? Just nu är jag väldigt taggad. Men tyvärr brukar den känslan försvinna ganska snabbt hos mig. Men vi får väl se. Spännande känns det. Ni får följa min kamp i min blogg. -------
Min son har tydligen fått min äckliga jävla skit förkylning. Han verkar nämligen en aning täppt i sin näsa. Samt att han hostar och nyser in emellan. Får se hur natten blir. Jag hoppas att han skonats från det skitet. Men dem får väl en sån förkylning efter en ca 2 månader? Eller har jag helt fel? Mitt första barn så jag har inte all världens koll. Men jag har ju hört. Hoppas att han snart mår bättre vilket som. ----

1 kommentar:

Charlotte sa...

Recept uppskattas! Har så svårt att komma på middagsförslag.