lördag 17 december 2011

Julmusik


Sitter och lyssnar på lite julmusik.. Sambon följer nån sport. Vet inte om han även matar lilla gossen :D Men hur som helst tar jag en stund med mig själv. Kan man behöva ibland. Idag är det bara en vecka kvar till julafton. Vi sitter hemma hos svärmor idag och skall även vara här på JULAFTON så har blivit här en hel del på senaste tiden om man säger som så. Men vem vill inte snutta med sitt barnbarn? :) Just nu är jag lite smått less på en viss person efter att en viss person uppmärksamma mej på en sak jag inte tidigare tänkt på.!! Men skall inte förstöra resten av denna LÖRDAGEN med en massa sånt trist skit! Har inte sovit så mycket och inte så bra i natt. Sonen hade andra planer. Och jag vet inte hur många ggr vi var uppe :P Han skulle i alla fall äta ett par ggr. Bara att göra han till viljes.. Vad hittar ni på denna LÖRDAG? Själv vet jag inte alls vad som kommer hända mer än att vi skall ta de lungt och skönt. Jag älskar julen och har en lätt julkänsla in emellan. Man hade kunnat önska mer. Men som det känns just nu duger med. Bättre än inget i alla fall. Mysigt med alla granar man ser lysa och alla ljusstakar. Men samtidigt är det så synd att det inte finns någon snö. Det bara regnar varjjjjjjje dag mer eller mindre eller så är det bara mulet. Det suger rejällt.!!! Nej nu får det nog räcka. Vet inte vad jag skall skriva direkt. Ha de bra. /Malin

1 kommentar:

Mizca sa...

Svar: hehe! Precis. Finns så mycket annat man bör vara glad över men efter 4 månader utan tv blir man så jävla glad även för reklamen .. HAHAHAHA!!

Trevlig fjärde advent.