tisdag 13 december 2011

Godmorning förmiddag. Ja whatever.. :P Har ändå ingen tid uppdatering på bloggen. Vilket är skit kass. Men det går inte tyvärr. Sitter och dricker kaffe, tvättar idag. Har en massa att tvätta. Inte i korgen men skall tvätta upp alla sängkläder och handdukar. Skit irriterande. Men jag måste. Men kommer lasta maskinen med så mycket som de bara går Det är ett som är helt säkert i alla fall. Gossen har somnat om brevid sin pappa. Så jag får en stund för mig själv. Sen skall jag gosa järnet med min pojke. Skall även städa idag tänkte jag. För imorgon får jag lite fika besök. Så då kan här gott vara lite nystädat. Men just nu är de kaos här. Var sjutton skall man ha alla saker på sån här liten yta? JAG VILL FLYTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nej nu har jag inte tid med detta.

Inga kommentarer: