torsdag 22 december 2011

....

Halloj.
Jisses vad man är seg med bloggen. Man har som sagt inte så mycket tid nu mera. Snart lille julafton och snart riiiktiga julafton oxå.. Skall bli så himla mysigt! Kommer troligen inte hinna blogga så mycket mer innan dess. Kanske ett litet inlägg på självaste JULAFTON! Men får se. Hade tänkt ta ett litet bad med lillemans lilla kusin flicka :) Hon älskar att bada. Så tänkte vi kunde bada med massa skuuuum. Tror det kommer vara ganska uppskattat. Lilleman la och sov på min mage en bra stund innan sen vaknade han och fick lite mat sen somnade han på sängen. Hoppas att han sover lite nu. Själv skall jag betala räkningarna kl 00.00 sen skall jag sova. Har en stressig dag framför mig. Skall göra mer JANSSON samt mer köttbullar. Så det räcker till alla. Jag är lite osäker. Idag har jag umgått med "C" .. Jag har gjort ischoklad och bakat chokladsnittar! Imorgon blir en riiiiktig kaos dag för att få ihopa allt men men. De skall väl lösa sig på ett eller annat sätt skulle jag tro. Nej nu har jag inte tid. Ha det fint.

Inga kommentarer: