onsdag 7 december 2011

Julklappar.

Halloj!
Känns som att man fått tillbaka blogg lusten lite. Men det kommer inte bli inlägg varje dag kanske. Och somliga dagar har man kanske inte så mycket att skriva. Det är ju lite upp och ner med det hela. Berors ju på vad som hänt just den dagen!! Idag har vi varit på BVC med lill pojken. Nu väger han över 5000 gram :D dvs 5 Kg för dem som inte fattar :P .. Han kunde dock få lite mer mat sa hon. För de skulle bli lite kvar i flaskan när dem äter? För då är dem nöjda. Jaja jag har alltid tyckt att han fått lagom men att det snart vart dags att öka mängden. Men vi kommer öka mängden redan nu. Men ja det var i alla fall bra med han. Och så fick vi göra EPDS eller vad det hete. Vilket innebär att man skulle ringa in massa svar. Ja dem skulle typ kolla så man inte fått förlossningsdepression och lite annat sånt. Givande men känslosamt tycker jag. Allt är ju inte alltid så enkelt som nybliven mamma. Man älskar alltid sitt barn och det ändrar sig inte. Han är det mest fantastiska som hänt mig någonsin. Och jag skulle kunna dö för mitt barn. Så känner väl dem flesta med sitt barn? Annars är man inte normal. Sitter och lyssnar på lite julmusik. Har ganska mycket julkänsla faktiskt Fick handlat lite julklappar idag med. Men har några kvar att handla ändå. Blir ett kort inlägg nu. Skall se GLAMOUR och gosa med min lill pojke.

Inga kommentarer: