lördag 22 oktober 2011

Tvätta!

Det är LÖRDAG och jag TVÄTTAR! Haha :) Att bli mamma förändrar nog dem allra flesta. I vanliga fall skulle jag aldrig tvätta en Lördag. Men eftersom gossen har en massa bodys i tvätten så blev jag tvungen att ta en tid akut och sen så kan jag ju lika gärna tvätta upp lite annat med så har man inte så mycket på TISDAG! Vem vet behöver kanske inte tvätta mer än en maskin eller två då! Idag skall Gosses morfar komma och hälsa på. Annars inget planerat. Vill i alla fall ut och gå en lååång runda idag. Får se vad pappa säger (gosses pappa) kunde vara trevligt att ta en tillsammans. Imorgon skall jag och min väninna i alla fall ut och gå en redig runda med vagnen och sen ev på kaffe där sen skall vi ev på kaffe hos en annan vän och sedan så blir de äta med gosses farmor! Trevligt! Jag älskar att ha barn jag älskar att vara mamma jag älskar att ha min egen lilla familj. Älskar min son och min sambo. Ni betyder allt för mig. Nej dags och tvätta nu.

Inga kommentarer: