söndag 9 oktober 2011

S-Ö-N-D-A-G

Hej hallå!
Får se om det kan bli något inlägg av detta. Är ganska seg med att skriva blogg. Har inte så stor lust just nu med bloggandet faktiskt. Men samtidigt vill jag inte lägga ner det! Tyvärr har min favorit bloggare valt att sluta blogga så då tappar man själv lusten en del med. Synd. Men så är livet tyvärr. Jag sover skit dåligt om nätterna alltid mer eller mindre nu så man är som ett vandrande lik hela tiden. Ja jag skall väl inte klaga kommer inte få sova mycket mer när bebis tittar ut. Men å andra sidan kan man ligga hur man vill med kroppen igen då. Vilket har varit ett problem senaste tiden. Hade sjukt ont i knäet i går med. Visste inte hur jag skulle ligga med det :( Men man klarar väl sig. Äsch måste göra ett viktigt samtal nu *suck* jag som trodde jag skulle få blogga i lugn och ro. Skriver kanske mer senare idag. Hayy

Inga kommentarer: