söndag 2 oktober 2011

Inte roligt alls

Igår var en kanon dag. Visste inte först hur den skulle bli. Verkade ju lite segt när man vaknade till och det fanns inte mycket att göra. Sambon stack ju iväg med en polare för göra massa ärende. Trodde det skulle ta hela dagen. Men sen kom dem och hämtade ett bord till hans vän. Så frågade dem mig om jag vill följa med och lämna av det samt dricka KAFFE. Så ja varför inte tänkte jag. Där satt vi tre vrålhungriga ganska uttråkade personer. Så bestämde vi att vi skulle dra till IKEA och äta :P haha! Sagt och gjort. Blev så. Sen körde vi en sväng i MALMÖ. Klockan var 20.00 när vi kom hem. Vi kollade lite på fortet! Rätt trist. TRÅKIGA LAG tycker jag. Sen kollade vi Pirates of the caribbean - I främmande farvatten. Jag tyckte nog ändå att den var bättre på BIO. Denna såg vi också med sambons vän. Fast sambons vän är egentligen även min vän så whatever. Vi buzzade lite också. Har egentligen bestämt att vi skulle buzza idag med. Men får se hur de blir. Sambon sover i nu. Är så efter en vecka när man jobbat 6 dagar! Inte sover som man skall osv!! Och jag är så sjukt sugen på köpa mer SKILDA VÄRLDAR. Jag vet inte hur jag skall göra. Om jag skall vänta ett tag till och chansa att dem sänker priset eller helt enkelt köpa 2 boxar för 499:- ohhh jag blir snurrig :S :P Nej nu får det nog räcka!!! Ha de



Jo det jag skulle komma till som inte alls är roligt är:
Att igår när vi tömde ut saker i förrådet i källaren så insåg vi att allt är typ fuktskadat :@ jäääääävla skit! Så allt som är där nere kommer inom sinom tid att bara kastas! Jag är arg och irriterad. Nog fan vet jag att det luktar fukt där nere ibland. Men det här är bara så vidrigt alltså! Väggen håller ju fan på att rasa där nere! AAAAAAAAAAAAAH

4 kommentarer:

Mizca sa...

Svar: Ja, visst berör berättelsen!

Skorna köpte jag på Skopunkten för 359:- .. men dem kostade egentligen 399:- men jag fick rabatt ;)

Mizca sa...

Svar: Nej, inte är det riskfritt inte. Mamma har gått igenom väldigt mycket sen dess och när hon började som lokalvårdare märkte man på henne att hon var på rätt väg liksom. Jag hojtar till.

Jag provade ett par svarta uggs på skopunkten men det var inget vidare. Dem är fina och så, men dom tål ju ingen väta. Dumt om det är skor då.. Skall man gå med dem inomhus liksom? =)

MIzca sa...

Svar: Är det så nära.. tiden går fruktansvärt fort.
Är du nervös inför förlossningen?

Åh, jag skall framföra det till min mamma, då blir hon glad ;)

Mizca sa...

Svar: Förstår verkligen din längtan, måste vara jobbigt att vara så nära och ändå inte riktigt veta exakta datum för anländning eller hur man kan säga.
Men det är ju snart, helt plötsligt sitter du med studentplakat och undrar hur fan tiden kunde gå så fort :)