söndag 9 oktober 2011

Trevlig S-Ö-N-D-A-G

T-J-O-H-O!!
Allt blir inte som man tänkt sig. När jag vaknade i morse/fm hade jag ingen aning om vad denna dagen skulle ge. Jag kände väl att den blir som alla andra dagar trist och händelselös. Men ikke. Jag facebooka lite med min underbara väninna "M" vi bestämde att vi skulle ta en liten promenad en stund senare. Och så blev de med henne och döttrarna! Riktigt härligt! Hann inte ens komma hem så mötte jag grannen i trappan. Senaste tiden har vi pratat en hel del faktiskt. Och hon vet att jag älskar deras hund så hon lät den komma ut och hälsa. Sen stod vi där typ hur länge som helst och snacka och sen snacka vi än mer. Och till sist fick jag komma in och se hur dem bor :) Vi har bott i samma hus i ex antal år men aldrig pratat på detta sättet =) .. Och aldrig varit inne hos varandra heller :P Hon bjöd på kaffe och en ny vänskap har startat :) Vi var ute och gick med hunden med. Trevligt =) Och nu har jag en extremt livlig bebis i magen. Samt att jag har ont i magen. Så de kommer kanske bebis snart. Hopppas det :P Men ja det var lite om min dag. Mer orkar jag inte skriva just nu :P

Inga kommentarer: