torsdag 13 oktober 2011

Min underbara SON!

Har äntligen kommit till världen. En hel vecka för tidigt. Måndagen den 10 Oktober kl 18.00 kom han. Beräknad den 17 Oktober (så egentligen hade jag kunnat var gravid än :P ) Han är helt underbar min älskade lilla gosse (eller min & min sambos) Världens finaste. Finns ingen som jag älskar mer i världen än denna underbara lilla varelse. Kommer inte att lägga upp bilder varken här eller på facebook. Mina närmaste vänner är välkomna att hälsa på när vi känner att vi kommer orka (dock skall vi komma hem först) .. Vi mår alla bra i alla fall. Det är en snäll och lugn pojke förnärvarande i alla fall. Men sen kan allt hända ju :)

3 kommentarer:

nathalie sa...

stort grattis till er!

Matilda sa...

En miljon gånger grattis! Skönt att allt gick bra :)

Mizca sa...

Grattis grattis till sonen :)

Svar: Nej, jag är inte singel längre ^^