onsdag 16 januari 2013

Pulka




Haha! Köpte en pulka till lilleman igår :) Och gud vad han älskade att åka i den. Skrattade skiiiit mycket :) Det var en lycklig liten pojke. Så idag tänkte jag att han skulle få lov att prova att åka i en liten backe med mig. Tyvärr så är den närmaste (stoora backen) vi har väldigt besvärlig att ta sig upp i. Så då känner jag att det nog blir bättre att ta en lite mindre backe ist. Dessutom vet jag ju inte om han tycker att det är så himla kul att åka nedförs än. Eftersom vi inte provat. Så vi får se. Sen är det avert om jag skall ta med mig vagnen eller inte. Vet inte om jag orkar dra han hemma från i fall han skulle stört dyka av från pulkan. Små barn kan man aldrig lite på :P Men det blir nog bra oavsett. Det har hänt så mycket nu också på sistone så man bli så ledsen. Någon jag trodde var en vän har svikit och totalt övergivit mig! Riktigt falskt och elakt beteende. Men eftersom jag varken vill eller tänker hänga ut denna någon så kommer jag inte skriva vad det hela handlar om. Men vissa människor är onda! Så är det bara tyvärr. Men det blir ju trist för såna personer i slutändan. Dem brukar få sina straff i alla fall! Jag vet iaf nu vilka jag kan lita på och inte i min umgängeskrets

!! Kommer aldrig någonsin förlåta dig igen i alla fall. Så mycket kan jag säga redan nu. Imorgon skall jag gå på en intressant interjuv. Och det skall bli riktigt kul. Och jag hoppas nu att det skall bli något av denna sak. Men det kan jag skriva om i ett annat inlägg vad det handlar om och så. Men det är en sak jag är sjukt peppad över! Så det hade varit skoj! Men nu får det vara nog för idag /Malle

Inga kommentarer: