måndag 28 januari 2013

...

Hoj halloj!

Helgen gick i lagom takt och en del fick vi gjort. Var på namngivning för lilla "J" i Lördags. Och det var jätte trevligt! Lilleman var dock inte den gladaste pojken då. Mycket kink och skrik. Men han var skit trött. Han hade sovit middag bara 30 minuter! Så inte konstigt alls. Men han hade kul också.

Och korv med bröd gillades skarpt. Tyvärr är han hostig i nu. Och en smula strulig med maten! Men jag hoppas det skall bättra sig. Jag hoppas framför allt att han skall äta bra hos dagmamman. Vilket han gjort till största delen. Han har alltid varit en matglad gosse. Men sen kommer det nåt som stör så han inte vill äta te.x förkylning eller liknande.

Men han är ju liten så det är inte lätt att veta alltid orsaken till varför han inte vill olika saker. Man inser saker bra när man ser tiden an! Skönt att du inte är i mitt liv längre. Det var inte kul att ta sig till jobbet när allt hade blivit som det blivit. Men nu känns det bra igen.

Jag har fått bra kontakt med en annan kollega som jag snackar med en del. Och det är skönt att få snacka lite innan man skall jobba. Och det är kanon. Inte helt fel när dem är positiva och glada. Så det skall vara. Längtar redan till i natt att jobba. :) Haha. Nej det var inte helt lätt att jobba i heller.

Svårt att ta sig fram på vissa ställen :( Men det kunde varit värre! Nej nu skall jag se lite tv sen funderar jag på ta ett bad!

/Malin

Inga kommentarer: