lördag 12 januari 2013

....


Gör man dem bortskämda gör man! Lilleman har fått sova länge i våran säng om natten. Han har alltid varit en liten gosse som vaknar extremt många ggr om natten. Så därför har vi valt att ha han hos oss ist för att vi skall behöva springa till spjällsängen flera ggr om natten (då vi skall iväg mitt i natten och jobba) Jag provade igår att försöka få han att sova i sin egen säng. Men efter 30 minuters gal trots att vi var i rummet gav jag upp. Han somnade trots detta inte fören ca 22.30. Snacka om man var trött i morse. Men idag pröva jag lägga han igen. Funkade inte alls. Sen så la jag mej med han i vår säng ist. Det funkade inte heller så bra (men bättre) Men sen blev han tossig. Så la ner han igen i sin egen säng. Satte mej brevid och låtsades att jag sov. Då blev han tyst och lugn. Trodde inte det skulle funka denna gången för det har förändrats en del sen han sov sj. Han har varit jätte duktig på sova och somna själv i sin säng utan gal. Men det med vakna flera ggr om natten har varit så länge. Han har inte sovit en hel natt sen Maj 2002. Kommer tom i håg dagen. Men vi får väl hoppas det bli bättre med tiden. För det är besvärligt. Och måste vara minst lika jobbigt för honom. Men jag tror att vi skall fixa en växa säng till honom istället. För då kan han sova sj men intill oss ändå. Undrar om det handlar om att han känner sig instängd i spjällen! Nej får väl se. Funderar på om jag skall klicka hem SNABBA CASH 2. Den verkar riiiiiktigt bra! Let see! Ha det.

Inga kommentarer: