tisdag 8 januari 2013

...

Halloj.

Riktigt störrigt hade skrivit ett ganska långt inlägg igår men internet dog. kunde inte spara det hur jag än gjorde. Skit irriterande. Senaste tiden har varit jätte bra. Lilleman har börjat att äta ordentligt vilket jag älskar. Vilket är mycket bra. Han har en del att ta igen min lilla gosse. Någon dag har han till och med färvånat mig genom att vilja äta en hel vuxen portion kvällsmat. Galet :) Men det glädjer mej sjukt mycket. Och får gärna hända varje dag. Vi har ju gått igenom både magsjuka och förkylning. Och då tog det tid för fosse att ta igen sig med maten. Han ville ju knappt äta på en hel vecka. Men sen har det blivit bättre. Och nu går han en massa med. Han busar runt bordet om och om igen. Han har ju inte lärt sig att gå stabilt så det vinglas en hel del. :) Men jag bara älskar att han går själv :) Men det dröjer en stund till innan han kommer kunna gå brevid vagnen själv :) Igår var vi och träffade en god vän och då fick lilleman träffa en tjej som är född samma år som han sj. Men det sklijer 10 månader mellan dem :) Så hon är ändå större än honom. Men han hade jätte kul. Så det lär vi ju göra om en massa gånger :) nej om jag skall ta och avsluta detta. Lilleman har redan klättrat upp på soffan flera ggr.

Inga kommentarer: