tisdag 15 januari 2013

 Idag kommer jag minsann inte göra ett kraftag här hemma nu på morgonen!! Jag fryser som fanken! Är trött och sliten. Det hade snöat en hel del igår och så började det igen under natten. Sen så vräker det ner nu igen. Galet :) Jag älskar snö. Men jag vill fan ta mig att det skall vara väl skottat så man kan ta sig fram. Jag är inte glad när man skall pulsa i det mitt i natten :) Men man har ju inget val. Dessvärre. Idag får man väl köpa en pulka så lilleman får prova att åka känner jag. Hade nog varit skoj för han att prova. Jag har inget problem med att slänga mig i backen med honom. Det hade jag bara älskat så mycket hehe! Just nu är jag väl ändå mest nervös över hur mycket snö det kommer vara när man skall hämta hem lilleman. Men det får vara vilket det vill. För hem måste han ju ändå i vilket fall som helst. :D Nej skall strax se VÅRA BÄSTA ÅR sen blir det lite vila. /Malle 

Inga kommentarer: