söndag 1 januari 2012

Nytt år

Nytt år nya möjligheter. Eller? Ja vad vet jag. Jag kommer ikke göra någon resume av året 2011! Kan säga så här jag vart GRAVID och hade ett helvetes grav-illamående typ hela tiden. Inte mycket intressant att skriva om där inte! Ut kom i alla fall världens underbaraste lilla gosse. Som jag älskar mer än livet!
Detta året kommer jag fortsätta vara mammaledig. Ett par månader till i alla fall. Saknar inte direkt att jobba om man säger som så. Man saknar kanske inkomsten. Men inte annars. Mer värt att vara hemma med sitt barn. :) Jag har några sk nyårslöften. Fast kallar det inte nyårslöften.
Men saker som jag skall tänka mycket mera på. Måste SKÄRPA MIG! Haha. Vi får väl se hur det går med det hela. Det ena kommer gå lite åt fanders redan idag då vi skall äta lite CITRONFROMAGE sen. Hur gott är inte det då? Jag älskar goda efterrätter. Kan inte hjälpas. Dessvärre.
Blev en promenad innan idag. Blev upp på kollo. Och sen gick vi en liten extra sväng. Sen blev det hem och kolla lite film samt fixa till maten.! Nej nu skall jag se lite tv. Ha det.

Inga kommentarer: