söndag 29 januari 2012

Dagens mat intag

Frukost: 3 finncrisp med massa ost & en kopp kaffe med en skvätt grädde
Lunch: Curryfärs med gräddetäcke och sallad
Kvällsmat: 2 små kotletter med sallad och bea smör
Kvällsfika: Upptinade hallon med uppvispadgrädde (osötad)

Nu är jag mätt och belåten :) Har inte alls känts jobbigt idag. Men jag har kanske inte helt snitsen på det än. Men jag lär mig mer och mer varje dag som går ju. Kommer ju dock inte lägga upp varje dag vad jag ätit och så. Men ibland så blir de nog så. Tänkte nog baka baconmuffins imorgon. För det är såå sjukt gott. Passande frukost för oss LCHF:are. Men dem funkar ju oxå som mellanmål. Men idag blev det inga mellanmål. För jag har inte känt att jag behövt det. Men antar att det bara är bra.

Nej nu skall jag fortsätta kolla på SÅ SKA DE LÅTA. Ganska bra att dem bytat dag till SÖNDAG faktiskt. Eftersom det inte går ett skvatt på TV ändå. Synd att de skall krocka en massa på vardagarna. Onsdagar har just nu blivit värst ¤sucka¤ ..

Ha det fint!

Inga kommentarer: