fredag 6 januari 2012

Kaffe


Haha! Ja om inte jag får mitt kaffe på morgonen skulle jag få panik. Blir liksom inte människa utan det! Kanske hade man fått göra just så här om man skulle glömma ta en kopp :) Nej usch för nålar. Har sett tillräckligt många under min graviditet! Så det får vara nog med sånt :P Vill helst klara mig utan att bli stucken fram tills nästa gång jag är gravid. Om det nu blir fler bebisar. Men jag skulle så gärna vilja ha en eller två till. Men först skall jag njuta av den lille gulliga son jag fått. Som jag älskar mer än allt annat. Idag för en gångs skull skall vi ut och promenera. Har känt mig så isolerad dem dagarna det blåst som sjutton. Inte kunnat gå ut. Men idag skall de minsann bli några timmars promenad. Känns så härligt. Det är ju så nu när man har barn att man får fundera mer på vad som går bra och inte. Man kan inte gå ut när det blåser så rejällt med sin lille. Min vagn är inte så bra då. Men skulle vi ha gått till BVC hade de fått gå ju. Men ja vi överlevde tristressen. Nej man skulle kanske dricka upp sitt kaffe! Är lite lessen. Har bara 2 avsnitt kvar av SKILDA VÄRLDAR nu. Ångest eller vad. Dröjer länge tills det är ny box släppt med :P Får blir lite TRACYS HÄMND när jag sett dem avsnitten. Sen får jag se vad jag tar mig till! Inte happy över det hehe.

Inga kommentarer: