måndag 30 januari 2012

Dag 2

Idag känns lite jobbigare än vad gårddagen gjorde. Men jag skall klara denna veckan ut. Jag har sagt det till mig sj och jag MÅSTE! Tror dock att jag idag har fått i mig lite för lite fett. För har blivit hungrig ganska tätt idag. Men skall försöka bättra på. Men det är jätte svåårt. Men man lär sig. Trött är jag också. Får inte riktigt den sömn jag behöver. Men men. Tänker inte klaga på hur min son sover i alla fall för han är riktigt duktig på att sova lilleman. Fast han vaknar nån gång på natten och vill ha mat så klart. Men sen har jag svårt att somna om. Idag skall jag faktiskt prova att tillaga broccolimos. Får se hur de blir och om det är något jag gillar. Känns skeptiskt. Och gillar jag inte det vet jag inte hur jag skall gå vidare med LCHF för sallad kan man väl ändå inte äta varje dag eller? Jaja får se. Nu skall jag avsluta detta.

Inga kommentarer: