torsdag 26 april 2012

Mitt i natten!

Halloj.

Gossen vaknade och ville ha mat. Dock åt han inte alls mycket. Så efter matning passade jag på att betala månadens skörd av räkningar. Och vi har nu betalt första hyran för våran NYA LÄGENHET! Känns trist att det går dubbelt så mycket pengar på hyra varje månad nu. Men känns så himla skönt att snart få komma i från detta huset! Vi vill inte bo här mer nu. Vi känner allt mer att vår son behöver mer yta. Jag vill att han skall kunna gå i sin gåstol. Med mera. Det finns inte mycket möjligheter här. Han kan ju gå i den men det blir ingen längre bit. Vi kommer ju inte få stans största lägenhet men den är större och de gör mycket för oss. Det är ju så. Nej om man skulle tatt och sovit strax. Mamma (lillemans mormor) kommer och hälsar på imorgon.!! Skall upp tidigt måste dammsuga och lite sånt. Känns dock inte som att jag kan somna just nu!! SUCK! Men jag måste verkligen försöka!

Inga kommentarer: