onsdag 25 april 2012

Migrän!!


Somnade vid ca halv elva igår kväll. Vaknade till först vid 4 tiden. (Gossen brukar vakna tidigt) .. Men nej han sov gott. Och vaknade till lite där efter. Jag hade sovit så hårt. Kände att huvudvärk får jag idag. Och rätt hade jag. Fy katten. Vaknade med migrän. Men den har släppt nästan helt nu. Är det någor jag hatar så är det huvudvärk och illamående på en gång! Urk och fy katten säger jag! Nu vill jag bara att det skall bli söndag så vi kan flytta. Vill inreda mitt hem. NU! Sitter och lyssnar på musik medans lilleman gosar och älskling pysslar med lite annat! Ikv får man väl packa lite av innehållet i garderoben. Har massa pärmar med mera som ligger där. Har inte mycket annat att packa nu. Det är mest kläderna som skall packas och lillemans leksaker. Men det kan man inte packa nu. Vill som sagt bara att det skall vara över nu!! Hela söndagen och måndagen får man försöka att ordningställa i lägenheten. Framför allt köket tänkte jag jobba med. Nej nu får de nog räcka. Får skriva mer när jag har en stund över.







Inga kommentarer: