torsdag 20 december 2012

Snart jul..


Dagarna är nu inte många till julafton!! Ser fram emot det riktigt mycket i år. Har 2 näter kvar att jobba sen ledig. Så skönt att för en gångs skull vara ledig när det väl är julafton. Man är annars så himla trött kan jag lova!! Har fortfarande en hel del att fixa innan den stora dagen. Har några julklappar kvar att köpa också hehe :) Men det ordnar sig. Måste köpa julklappspapper också. Är lite seg i år. Har helt enkelt valt att inte stressa en massa. På söndag alltså dagen innan julafton skall jag hinna med 3 saker. Göra hemma gjord saftsås till maltan. Och sen skall jag göra köttbullarna samt griljera skinkan. Så en hel del skall hinnas. Men det är inga saker som tar så mycket tid att göra förstås :) Julen är mysig och jag hoppas att min lilla pojke skall ha kul :) Nej dags o göra mej i ordning. Snart dags o träffa en vän :)

Inga kommentarer: